Notulen 2015

De notulen (in concept) van de Algemene Ledenvergadering 2015 kunt u hieronder downloaden:

Notulen Algemene Ledenvergadering 2015

De notulen (in concept) van de Bijzondere Algemene Ledenvargadering 2015 kunt u hieronder downloaden:

Concept notulen Bijzondere Algemene Ledenvergadering

De inschrijving voor de Setterdag van 17 september 2017 is open tot 28-08.

U kunt online inschrijven voor de Piet Roks Jongehondendag van 22 oktober 2017!
Meer informatie vindt u hier

Enquete

Om de gezondheid van onze rassen in de gaten te houden willen we graag zoveel mogelijk gegevens verzamelen. Ook als er geen problemen zijn horen we dat graag! Hiervoor vragen we u om het enquêteformulier in te vullen.

DNA onderzoek epilepsie

Heeft u een Ierse Setter met epilepsie? U kunt deelnemen aan het DNA onderzoek door een buisje bloed te laten afnemen. De vereniging heeft een lijst samengesteld met dierenartspraktijken die tegen een gereduceerd tarief of kosteloos een buisje bloed willen afnemen. Klik hier om naar de lijst te gaan.

Per 24 augustus 2015 dienen de fokdieren voor de dekking DNA getest, danwel van vrij geteste ouderdieren te zijn, voor de aandoeningen CLAD, PRA rcd-4 en von Willebrand Disease.
LET  OP: Indien u gebruik wilt maken van de korting via de ISC lees dan de gewijzigde procedure hier.

Setterdag

Op 17 september 2017 organiseert de regio Noord-Holland op het mooie Waddeneiland Texel de jaarlijkse Setterdag. Voor meer informatie klik hier.

Wandeling Regio Brabant-Zeeland

Datum: 20 augustus
Locatie: Chaam
Adres: Voorbij Industrieweg 24 Chaam
Aanvang: 13.30 uur

Het lustrumboek is nog te bestellen via deze link. Het boek bevat 288 pagina's in kleur met heel veel foto's en informatie. Voor slechts 15 euro excl. verzendkosten kunt u het bestellen, maar OP=OP!